11. maaliskuuta 2011

Greetings from Madeira

Otsikosta poiketen en ole siis ollut ulkomaan matkalla. Tosin paras ystäväni siellä pyörähti hiihtolomareissulla, ja toi mulle tuliaseksi/synttärilahjaksi mm. muutaman kynsilakkapullon. Kuulemma oli vaan vaikea löytää värejä, joita mulla ei vielä ole, mutta hyvinhän tuo oli onnistunut. Lakat on luultavasti tuntemattoman(?) Yes Love -merkkinsä ja ystäväni rahatilanteen tietäen jotain halpisversioita, mutta koostumus vaikutti ensikokeilujen perusteella oikein kivalta. Ja nuo pullot on ainakin mun mielestä hirmu nättejä. Vähän erikoisempiakin, ainakin noissa creme-lakoissa.
 

Väreinä siis oikein paljon shimmeriä sisältävä kellertävä vihreä, creme vaaleansininen ja creme violetti.
Myös tummanpunaisen cremelakan sain, mutta se ei ole nyt mulla kotona.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin olen ostanut noita Yes Loven lakkoja kun olen ulkomailla reissannut ja hyvin toimii :D Saisivat tulla Suomeenkin! Ja erityisen kivaa noissa lakoissa on hinta :)

hiutale kirjoitti...

Eli ei sittenkään ihan tuntematon merkki (: Nämä ei tosijaan koostumukseltaan vaikkuttanut mitenkään kovin huonoilta, joten ilman muuta tämmöset edulliset ja kohtuu laatuiset lakat tännekin myyntiin!