15. tammikuuta 2011

In the jungle



Tänään muistin vihdoinkin lakata mun varpaankynnet. Kuvaa en niistä laita ihan vaan sen takia, että se on jotenkin vastenmielistä. Mutta koska mun jalat on koko 42 (saa nauraa) niin, jos niistä jotenkin saa vähän sievemmät niin se on ihan plussaa.
Mun varpaankynnet on siis aina lakattu ja ne on aina punaset. En tiiä oikeestaan, minkä takia, mutta ne vaan on. Tänään käytin jotain ikivanhaa lakkaa, joka nyt on vaan ihanan väristä. Värilakka on siis Miners'in Minute Miracle ja värin nimi lupaavasti turbo. Eli siis syvä punanen kultasella kimalteella. Alla kerros Lumenen Quick & Chic Strenghtengin Base Coat (jota vihaan yli kaiken, mutta yritän tällälailla saada sen kulumaan) ja päällä kerros jo ihan järkyttävään kuntoon mennyttä Kiss'in Glass Shinea. Siitä tulee järkyttävän paksu kerros, mutta koska varpaankynsiä en lakkaa kovin usein, niin on ihan kiva että se vähän suojaa.
 
Sitten vielä jotenkin aiheeseen liittyen halusin esitellä mun yhen vähän erikoisemman kynsilakan. Elikkä siis Essencen Show Your Feet - toe nail polish. Se on antibakteerinen varpaankynsiin tarkotettu lakka, jossa on hirveesti pigmenttiä ja joka kestää kyllä oikeestikin hullun pitkään. Värinä on osuvasti in the jungle, eli vähän tommonen omituinen tumman vihreä. En kyllä vieläkään ymmärrä, miksi sen hommasin, koska kuten jo tossa mainitsin, lakkaan mun varpaat aina punasella. Mutta on toi kyllä aika omalaatunen väri. Ja olen kyllä vastoin kaikkia ohjeita käyttäny sitä myös sormien kynsissä..

Ei kommentteja: